25 Temmuz 2016 Pazartesi

Ece Seçkin - Adeyyo Sözleri


Upuzun yollar arkandayım
Takip mesafesi aramızda
Duyduğuma değil de
Gördüğüme inanayım
Demeye de kalmadı sırtımdan
Vurdun, vurdun
Hiç acımadan ardımdan
Duydum, duydum
Ne işler dönmüş arkamdan
Bir kere zıpla, iki kere zıpla
Bıkmadın Allah Allah
Ben hadi neyse atlatırım da
Yerle bir ol sen inşallah
Bence sen öyle
Gün yüzü görme
O yılanı besle koynunda
Kusuruma bakma bizde de böyle
Herşeye yok ki eyvallah

Adeyyo lalla leyyo
Adeyyo lalla le
Adeyyo lalla leyyo
Adeyyo lalla le
Adeyyo lalla leyyo
Adeyyo lalla le
Adeyyo lalla leyyo
Adeyyo lalla le
*****************************
Upuzun yollar arkandayım
Takip mesafesi aramızda
Duyduğuma değil de
Gördüğüme inanayım
Demeye de kalmadı sırtımdan
Vurdun, vurdun
Hiç acımadan ardımdan
Duydum, duydum
Ne işler dönmüş arkamdan
Bir kere zıpla, iki kere zıpla
Bıkmadın Allah Allah
Ben hadi neyse atlatırım da
Yerle bir ol sen inşallah
Bence sen öyle
Gün yüzü görme
O yılanı besle koynunda
Kusuruma bakma bizde de böyle
Her şeye yok ki eyvallah

Adeyyo lalla leyyo
Adeyyo lalla le
Adeyyo lalla leyyo
Adeyyo lalla le
Adeyyo lalla leyyo
Adeyyo lalla le
Adeyyo lalla leyyo
Adeyyo lalla le

Aaaaah
Aaaaah
Aaaaah
Aaaaaaah

Vurdun, vurdun
Hiç acımadan ardımdan
Duydum, duydum
Ne işler dönmüş arkamdan
Bir kere zıpla, iki kere zıpla
Bıkmadın Allah Allah
Ben hadi neyse atlatırım da
Yerle bir ol sen inşallah
Bence sen öyle
Gün yüzü görme
O yılanı besle koynunda
Kusuruma bakma bizde de böyle
Her şeye yok ki eyvallah

Adeyyo lalla leyyo
Adeyyo lalla le
Adeyyo lalla leyyo
Adeyyo lalla le
Adeyyo lalla leyyo
Adeyyo lalla le
Adeyyo lalla leyyo
Adeyyo lalla le

1 yorum: