25 Mayıs 2016 Çarşamba

Mustafa Ceceli - Aşkım Benim Sözleri


Kırık kalbimin son ümitleri
Çiçek açtı ilk bakışında
Bir hayaldi bu sevgimiz 
Huzur oldu dokunuşunla
Ne yaparım ben yar sensiz
Derdimi kime söylerim
Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim
Aşkım benim meleğim
Söyle sensiz neylerim
Görmediğim bir gün bile
Neler çeker kalbim benim
Sevinçle her zaman 
Birlikte ellerimiz
Tarihlere kazınacak bu ebedi sevgimiz
**********************************
Hatırladın mı o geceyi
Ay bize bakıp gülümsüyordu
Gökyüzü tüm yıldızlarını
Bize hediye gönderiyordu
Ne yaparım ben yar sensiz
Derdimi kime söylerim
Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim
Aşkım benim meleğim
Söyle sensiz neylerim
Görmediğim bir gün bile
Neler çeker kalbim benim
Sevinçle her zaman 
Birlikte ellerimiz
Tarihlere kazınacak bu ebedi sevgimiz
Aşkım benim meleğim
Söyle sensiz neylerim
Görmediğim bir gün bile
Neler çeker kalbim benim
Sevinçle her zaman 
Birlikte ellerimiz
Tarihlere kazınacak bu ebedi sevgimiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder