21 Eylül 2016 Çarşamba

Serdar Ortaç - Gıybet Sözleri


Seni nasıl üzerim
Kıyamam ki güzelim
Konuşan konuşsun
Sen aldırma

Sen çiçeksen ben böcek
Yanıma dişi sinek
Bile yanaşamıyor 
Gün sonunda

Geceyi söndürmüşüm başka evlerde
İnanma onlara günahıma girme
Gıybet çekemiyolar bizi
Kıskanıyorlar bizi
Deliriyorlar sevdikçe seni
Sende inanıpta bunlara
Yorma güzel kalbini 
Dedim işte adı üstünde hepsi 

Gıybet çekemiyolar bizi
Kıskanıyolar bizi
Deliriyorlar sevdikçe seni
Sende inanıpta bunlara
Yorma güzel kalbini 
Dedim işte adı üstünde hepsi gıybet

************************************
Seni nasıl üzerim
Kıyamam ki güzelim
Konuşan konuşsun
Sen aldırma

Sen çiçeksen ben böcek
Yanıma dişi sinek
Bile yanaşamıyor 
Gün sonunda

Geceyi söndürmüşüm başka evlerde
İnanma onlara günahıma girme
Gıybet çekemiyolar bizi
Kıskanıyolar bizi
Deliriyorlar sevdikçe seni
Sende inanıpta bunlara
Yorma güzel kalbini 
Dedim işte adı üstünde hepsi 

Gıybet 
Gıybet 

Gıybet çekemiyolar bizi
Kıskanıyorlar bizi
Deliriyorlar sevdikçe seni
Sende inanıpta bunlara
Yorma güzel kalbini 
Dedim işte adı üstünde hepsi

Gıybet çekemiyolar bizi
Kıskanıyorlar bizi
Deliriyorlar sevdikçe seni
Sende inanıpta bunlara
Yorma güzel kalbini 
Dedim işte adı üstünde hepsi

Gıybet çekemiyolar bizi
Kıskanıyorlar bizi
Deliriyorlar sevdikçe seni
Sende inanıpta bunlara
Yorma güzel kalbini 
Dedim işte adı üstünde hepsi gıybet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder