12 Kasım 2016 Cumartesi

Demet Akalın - Hayalet Sözleri


Hep bi yanı kırık
Bakma hep bi yanık
Canım ciğerim ama gösteremem
Sustum aaah ölümüne
En büyük cevap anlayana
İzahat veremem
Gördüm aydım doydum ben
Senden farkım rütbemden
Ooooh
Yıkılmayı kalkmayı toydum ezberledim
İsyan da ettim
Ne gelmişi kaldı ne geçmişi kaderimin
Bir sen değil aşktan
Muaf tutamaz beni gelse felaketin
İyi bak son kez
Ben sana bundan sonra hayaletim
---------------------------------------------------
Hep bi yanı kırık
Bakma hep bi yanık
Canım ciğerim ama gösteremem
Sustum aaah ölümüne
En büyük cevap anlayana
İzahat veremem
Gördüm aydım doydum ben
Senden farkım rütbemden
Ooooh
Yıkılmayı kalkmayı toydum ezberledim
İsyan da ettim
Ne gelmişi kaldı ne geçmişi kaderimin
Bir sen değil aşktan
Muaf tutamaz beni gelse felaketin
İyi bak son kez
Ben sana bundan sonra hayaletim
---------------------------------------------------
Yıkılmayı kalkmayı toydum ezberledim
İsyan da ettim
Ne gelmişi kaldı ne geçmişi kaderimin
Bir sen değil aşktan
Muaf tutamaz beni gelse felaketin
İyi bak son kez
Ben sana bundan sonra hayaletim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder