12 Aralık 2016 Pazartesi

Petek Dinçöz feat Cihat Uğurel - Haydi Şimdi Gel Sözleri


Sözlerin vardı onlarca yoldan bana ulaşan
Özledim sözlerini şimdi gel
Gözlerin vardı en buruk anda gönlümü ısıtan
Özledim gözlerini şimdi gel

(ŞİMDİ GEL)

Bekliyorum seni çok özlüyorum
Sensiz geçmiyor ki hiç günler
İstiyorum seni çok seviyorum
Canımsın sen benim artık gel

Haydi şimdi gel sensiz olamam ki
Haydi şimdi gel yalnız kalamam ki
Haydi şimdi gel kollarına al beni
Şimdi gel aah şimdi gel

Haydi şimdi gel sensiz olamam ki
Haydi şimdi gel yalnız kalamam ki
Haydi şimdi gel kollarına al beni
Şimdi gel aah şimdi gel

Ellerin vardı sımsıcak ellerime dokunan
Özlerim ellerini şimdi gel
Yüreğin vardı benim için çarpan deli yüreğim
Özledim aşkını şimdi gel

Bekliyorum seni çok özlüyorum
Sensiz geçmiyor ki hiç günler
İstiyorum seni çok seviyorum
Canımsın sen benim artık gel

Haydi şimdi gel sensiz olamam ki
Haydi şimdi gel yalnız kalamam ki
Haydi şimdi gel kollarına al beni
Şimdi gel aah şimdi gel

Haydi şimdi gel sensiz olamam ki
Haydi şimdi gel yalnız kalamam ki
Haydi şimdi gel kollarına al beni
Şimdi gel aah şimdi gel

(Gel,gel, gel,gel)

Haydi şimdi gel sensiz olamam ki
Haydi şimdi gel yalnız kalamam ki
Haydi şimdi gel kollarına al beni
Şimdi gel aah şimdi gel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder