25 Haziran 2016 Cumartesi

Atiye - İnşallah Canım Ya Sözleri



Sabah uyanıp dönerken yatağında
Beni özle hiç sebepsiz
Öylesine bakarken ona buna
Beni özle işsiz işsiz
Akşam eve giderken
Ya da yolda yürürken meteliksiz
Beni ne kadar sevemediğini 
Hep hatırla yeteneksiz
Kalbin aşkta çok beceriksiz
Belki bir gün buluşuruz
Yine özle beni
İnşallah canım ya
Başka biri unutturur
Beni bekle tabi
İnşallah canım ya
Belki bir gün buluşuruz
Yine özle beni
İnşallah canım ya
Başka biri unutturur
Beni bekle tabi
İnşallah canım ya

*************************
Sabah uyanıp dönerken yatağında
Beni özle hiç sebepsiz
Öylesine bakarken ona buna
Beni özle işsiz işsiz
Akşam eve giderken
Ya da yolda yürürken meteliksiz
Beni ne kadar sevemediğini 
Hep hatırla yeteneksiz
Kalbin aşkta çok beceriksiz
Belki bir gün buluşuruz
Yine özle beni
İnşallah canım ya
Başka biri unutturur
Beni bekle tabi
İnşallah canım ya

Saçlarıma ay ışığı vururken özle beni
Mutluluğu ararken herkes gibi bekle beni

İnşallah canım ya
Belki bir gün buluşuruz
Yine özle beni
İnşallah canım ya
Başka biri unutturur
Beni bekle tabi
İnşallah canım ya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder