25 Haziran 2016 Cumartesi

Sertap Erener - Kime Diyorum Sözleri


Niyetim yoktu sana bakmaya
Mecalim yoktu aşık olmaya

Hem biraz mahçup
Hem çapkın bariz
Bakmasan öyle
Vermezdim taviz

Bir bakışla yaktın erittin cümle tövbeleri
Bir gülüşle sildin o eski yaramın izlerini
Kendime bir daha şans diliyorum
Mutluluk istiyor aşk istiyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum

********************************
Niyetim yoktu sana bakmaya
Mecalim yoktu aşık olmaya
Hem biraz mahçup
Hem çapkın bariz
Bakmasan öyle
Vermezdim taviz

Bir bakışla yaktın erittin cümle tövbeleri
Bir gülüşle sildin o eski yaramın izlerini
Kendime bir daha şans diliyorum
Mutluluk istiyor aşk istiyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum

Kendime bir daha şans diliyorum
Mutluluk istiyor aşk istiyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum

Bak aşk diyorum yanaş diyorum
Kime diyorum
-




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder