22 Mart 2016 Salı

Kolpa ft. Ece Seçkin - Hoş Geldin Ayrılığa Sözleri


Bir baktım kendime
Eskiden neymişim be
Anladım ki sorun sende
Neler çektim elinden
Tükendim artık bittim ben
Hepsi senin yüzünden
Bu aşk sana uymamış
Üstüne oturmamış hiç
Unutma sakın gidenin
Yeri dolmamış hiç
Bak yol verdim sana
Uza artık boylu boyunca
Ne fayda artık dönsen bile bu defa
Hoşgeldin ayrılığa
Yol verdim sana
Uza artık boylu boyunca
Ne fayda artık dönsen bile bu defa
Hoşgeldin ayrılığa
Hoşgeldin ayrılığa
******************
Bir baktım kendime
Eskiden neymişim be
Anladım ki sorun sende
Neler çektim elinden
Tükendim artık bittim ben
Hepsi senin yüzünden
Bu aşk sana uymamış
Üstüne oturmamış hiç
Unutma sakın gidenin
Yeri dolmamış hiç
Bak yol verdim sana
Uza artık boylu boyunca
Ne fayda artık dönsen bile bu defa
Hoşgeldin ayrılığa
Yol verdim sana
Uza artık boylu boyunca
Ne fayda artık dönsen bile bu defa
Hoşgeldin ayrılığa
Bu aşk sana uymamış
Üstüne oturmamış hiç
Unutma sakın gidenin
Yeri dolmamış hiç
Bak yol verdim sana
Uza artık boylu boyunca
Ne fayda artık dönsen bile bu defa
Hoşgeldin ayrılığa
Yol verdim sana
Uza artık boylu boyunca
Ne fayda artık dönsen bile bu defa
Hoşgeldin ayrılığa
Yol verdim sana
Uza artık boylu boyunca
Ne fayda artık dönsen bile bu defa
Hoşgeldin ayrılığa

2016 Sözler Burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder