25 Mart 2016 Cuma

Betül Demir - Aslan Payı Sözleri


Bunlar hep senin başının altından çıkıyormuş
Sana geri dönmek mi nası yani?
Kim uyduruyormuş
Alçak gönüllü olsana yavrum 
Herkes terkedilir 
Senden öğrendik 
Güzel her şey nasıl mahvedilir
Ben anlamayan,dinlemeyen taraftayım
Ah bir bilsen her şeyin farkındayım
Hiç şüphen olmasın kim öyle kalmaz?
Adım adım peşinden gelir bulur ahı 
Allah yarattı demem bak
Altını bastıra bastıra çiziyorum
Aslan payımı aldım aşk 
Arkama bakmam, gittim gidiyorum
Allah yarattı demem bak
Altını bastıra bastıra çiziyorum
Aslan payımı aldım aşk
Arkama bakmam, gittim gidiyorum
**************************************
Bunlar hep senin başının altından çıkıyormuş
Sana geri dönmek mi nası yani?
Kim uyduruyormuş
Alçak gönüllü olsana yavrum 
Herkes terkedilir 
Senden öğrendik 
Güzel her şey nasıl mahvedilir
Ben anlamayan,dinlemeyen taraftayım
Ah bir bilsen her şeyin farkındayım
Hiç şüphen olmasın kim öyle kalmaz?
Adım adım peşinden gelir bulur ahı 
Allah yarattı demem bak
Altını bastıra bastıra çiziyorum
Aslan payımı aldım aşk 
Arkama bakmam, gittim gidiyorum
Allah yarattı demem bak
Altını bastıra bastıra çiziyorum
Aslan payımı aldım aşk 
Arkama bakmam, gittim gidiyorum

Allah yarattı demem bak
Altını bastıra bastıra çiziyorum
Aslan payımı aldım aşk 
Arkama bakmam, gittim gidiyorum
Allah yarattı demem bak
Altını bastıra bastıra çiziyorum
Aslan payımı aldım aşk 
Arkama bakmam, gittim gidiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder