22 Mart 2016 Salı

Ferhat Göçer - Düştüm Ben Yollara Sözleri


Gidiyorum uzaklara
Dönüşüm yok yok sana 
Bana sen sen aldırma
Yeterki sen darılma
Gönlün ferah olsun
Yolun açık olsun
Düştüm ben yollara yollara
Küstüm ben onlara onlara
Sordum ben kaç defa
Tam bin defa
Dediler tek başına bir başına
****************************
Gidiyorum uzaklara
Dönüşüm yok yok sana 
Bana sen sen aldırma
Yeterki sen darılma
Gönlün ferah olsun
Yolun açık olsun
Düştüm ben yollara yollara
Küstüm ben onlara onlara
Sordum ben kaç defa
Tam bin defa
Dediler tek başına bir başına
Düştüm ben yollara yollara
Küstüm ben onlara onlara
Sordum ben kaç defa
Tam bin defa
Dediler tek başına bir başına
Düştüm ben yollara yollara
Küstüm ben onlara onlara
Sordum ben kaç defa
Tam bin defa
Dediler tek başına bir başına

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder