22 Mart 2016 Salı

İrem Derici - Dantel Sözleri


Yanıp yanıp söndüğümden haberin yok
Durup durup güldüğümden
Çok aşığım çok
Yasaklıyız ezelinden
Müsademiz yok
Vasat mıyız güzelinden
Oyunumuz çok
Dantallenmiş geceler
Kan kırmızı ojeler
Kesik kesik cümleler
Cık cık cık daha neler
Yansın geceler
Sabahına söndürelim
Beni yak beni yık beni hapset
İçine çek bebeğim
Yansın geceler
Sabahına söndürelim
Beni yak beni yık beni hapset
İçine çek bebeğim
Yanıp yanıp söndüğümden haberin yok

***************************************
Yanıp yanıp söndüğümden haberin yok
Durup durup güldüğümden
Çok aşığım çok
Yasaklıyız ezelinden
Müsademiz yok
Vasat mıyız güzelinden
Oyunumuz çok
Dantallenmiş geceler
Kan kırmızı ojeler
Kesik kesik cümleler
Cık cık cık daha neler
Yansın geceler
Sabahına söndürelim
Beni yak beni yık beni hapset
İçine çek bebeğim
Yansın geceler
Sabahına söndürelim
Beni yak beni yık beni hapset
İçine çek bebeğim
Yanıp yanıp söndüğümden haberin yok
Yansın geceler
Sabahına söndürelim
Beni yak beni yık beni hapset
İçine çek bebeğim
Yansın geceler
Sabahına söndürelim
Beni yak beni yık beni hapset
İçine çek bebeğim
Yanıp yanıp söndüğümden haberin yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder